tirsdag den 28. oktober 2014

Indkøb i Alsace

Jeg har ikke kunnet komme på min blog i nogen tid, men nu ser det ud til at virke igen.
Her er mine indkøb fra patchwork meeting i Alsace i sep, hvor vi var på ferie i Frankrig.
Bl.a. 4 bøger, 5 blade, forskellige stoffer, nogle sykits, en maskine til at spole tråd op på, en stor kop med knapper jeg ikke kunne stå for, et broderi, nogle gamle garntrisser, en nålepude m.m. og i år er det kun blevet til 1 enkelt dåse købt på vores ferie, jeg må da vist være ved at falde af på den ;0)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikke dejlige indkøb du har gjort :-).

Kari sagde ...

Det ser spændende ud. Sikke en fin kop du har købt.
Man skal vel heller ikke købe dåser bare for at købe. Man skulle jo gerne kunne lide dem.

Berit sagde ...

Lækre indkøb, meeen!!! Spolemaskinen kunne jo undværes nu:-) får vel lov at se det hele "live" :-)