søndag den 17. august 2014

så har sommeren sagt farvel for denne gang

Her bliver der syet på tærtefutter i øjeblikket, efter besøg i Kbh og dejlige dage i Sverige på familiebesøg og gæster fra Sjælland her i weekenden, så må der syes lidt igen
 For nogle dage siden var jeg på besøg hos Pia i hendes nye hus, sikken et dejligt syværelse hun har fået indrettet, jeg fik også fyldt min spolering op, min Bernina har jo kæmpe spoler og spolerne i ringen passer jo til min gamle Husqvarna, godt Pia kunne hjælpe med at få mine spoler fyldt på ny, da der efterhånden var mange tomme spoler, ringen bruger jeg når jeg syr i hånden
fredag var jeg hos Helene Juul og hente en bog jeg havde bestilt og et par blade kom der også med hjem
nu er det åbenbart slut med at flade ud i min dejlige stol, for pyha der har regnet meget her

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Det er den, jo desværre nok. Men vikar da håbe på et Par gode dage endnu:-)

Kari sagde ...

Ja, det er ærgerligt at sommeren er gået. Jeg har stadig ferie, men den skal vist foregå indendørs med det vejr, vi har lige nu.
Nu kan du da komme til at sy i hånden med alt det tråd du har fået på spolerne.

Unknown sagde ...

Ja lidt ærgerligt når man stadig har ferie, men vi må jo ikke klage med det dejlige vejr vi har haft i sommer :-). Dejligt at vi så kan sy :-)