søndag den 7. juli 2013

nyt projekt

 Jeg er startet på et nyt projekt som snart skal være færdig, det skal jeg bl.a. sy i Kona Cotton, som jeg ikke har prøvet at sy i før, det mærkes rigtig dejligt, så det bliver spændende at komme i gang med, stoffet købt hos Helene Juul
 På vores ferie fik jeg syet det første panel færdigt til min Kim Mclean quilt, det måler 120x35 og der er 4 stykker af dem, så der er lang vej igen ( svært at fotografere i sollyset, så farverne er lidt blege )
jeg glemte at ligge et billede ind i sidste indlæg af Charlie, han ser jo meget dårligt så når vi er er i storbyer er han ikke så tryg ved at gå rundt i snor, biler dytter, knallerter larmer, masser af støj og menneskemylder, så Jan fandt på at sætte ham op i rygsækken når vi gik rundt i bl.a Paris og her i Sct. Malo, det var noget han syntes om og sidde der og trone, så følte han sig straks tryg når han kom der op og sidde.
i går måtte vores store gamle egetræ lade livet, der var slet ikke noget sol tilbage i forhaven mere, det var ellers et stort velformet egetræ og meget smukt, og hold da op alt det lys der også er kommet ind i mit syværelse, nu kan jeg rigtig se himlen når jeg kigger ud

3 kommentarer:

Annestof sagde ...

Skønne farver. Jeg har stadig ikke helt vænnet mig til ensfarvede stoffer, men det kommer nok.
Godt Charlie ikke er større. Vores Tirsa har gigt i det ene forben, så vi tager en shopper med hjul med, som hun så kan komme op og sidde i :-).
Lys er altid godt. Alle, der har gamle haver, har måttet fælde træer, som egentlig ikke hører hjemme i en villahave. Men nu har det gjort sit.
Anne :-)

Gitte sagde ...

Jeg er spændt på at se, hvad der sker med dit nye projekt. Det er da godt nok en lang tur, du har været på.

Kari sagde ...

Hvad er nu det for et projekt, du er gået i gang med.
God ide med en rygsæk til Charlie.