søndag den 7. april 2013

Lyspose m.m.

Nu var det lige tid til at få en UFO færdig, den var næsten færdig men har alligevel ligget stille i 1½ år, den er til fyfadslys, med en af min bedstemors hæklede flakoner syet på.
 indvendig side af posen, med et af yndlingsstofferne
 sådan ser vores forhave stadig ud, nu må det sne da snart forsvinde
fredag formiddag havde vi besøg af lille Hjalte 1 uge gammel, ham syntes Charlie vældig om, han har aldrig før set sådan en lille baby, han kunne ikke forstå hvad det var for små knirkelyde som Hjalte kom med
 den blå gribebold som jeg syede til ham længe før han blev født, fik han med hjem
fredag aften havde vi besøg af et par søde gæster, se lige hvad de kom med, 2 mini charms til samlingen

4 kommentarer:

Hanne sagde ...

Dejligt at få en UFO af vejen. Jeg er ogsåvild med blomster stoffet.
Kh hanne

Berit sagde ...

Fin ufo du der fik færdig, og 1 mindre i stakken:-)

Birgits Puslerier sagde ...

fine ting du har lavet også din ufo. Sikke et chok jeg fik da jeg så billederne du og Jan sidder med en baby! tænkte at det jo godt nok var længe siden at vi havde set hinanden men syntes da ikke at det var så længe siden :(

Annestof sagde ...

Charlie ser bare så sød ud. Jeg har selv haft en cavalie. Hun hed Daisy. Samme farve som din.