torsdag den 11. april 2013

DJ sypose

Jeg har jo længe ønsket mig en af de syposer med gennemsigtig rude, så nu skulle det være og den skulle jo selvfølgelig være i nogle af de genoptrygte stoffer fra det originale Dear Jane tæppe + det limegrønne stof tilsat, det er jo et tæppe jeg kommer til at arbejde længe på, så jeg kommer til at bruge syposen meget.
bagsiden
 
jeg har haft mønstret liggende længe, endda med dansk oversættelse til, men noget af det var rent volapyk, så nu er den blevet på min måde, jeg er meget tilfreds med størrelsen på posen,
med indhold

4 kommentarer:

susanne paysen sagde ...

En super god ide :O)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Man bestemmer jo heldigvis selv, hvordan man gør. Din kik-ind-pose er blevet fin :-).

Gitte Møldrup sagde ...

Den er da blevet rigtig fin, jeg har syet mine uden mønster, vi bestemmer jo heldigvis selv hvordan vi gør ;o))

Berit sagde ...

Fin, også "live":-)