mandag den 19. marts 2012

Weekend

I weekenden har vi været i Kbh og besøge gode venner, så det har som sædvanligt været hyggeligt. Vi plejer altid at arrangere et eller andet kulturelt for hinanden også, så det ikke kun går op i rødvin og god mad ;o) så denne gang har vi været på arken. og se udstillingen med Dronningens kunst.

I går da vi kørte fra vennerne kørte vi lige forbi Amalienborg, der er en udstilling med Dronningens kjoler, så den var jeg lige inde at se, mange af kjolerne har man jo set på Tv, men nu er de så også set live, mange utroligt smukke kjoler.

Der var også en enkelt af Maries kjoler og her Marys fra aftenen før hun blev gift, hold da op hvor nogle taljer de har, ikke meget større end omkredsen af mit lår. Efter Amalienborg var vi lige forbi Jans moster og onkel i Vedbæk, så det har været en rigtig hyggelig weekend.

Vi fik en sen aftensmad på den gyldne måge på vej hjem og i anledning af at Charlie i går havde 2 års fødselsdag fik han en lille burger kun med bøf og ost som han fik da vi kom hjem, den syntes han godt om ;o)
Jeg havde også muligheden for at komme forbi Middelfart, men blev enig med mig selv om at jeg ikke manglede hverken stoffer eller andet, så vi kørte ikke forbi håndarb. messen.

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Flotte billeder du har taget. Den udstilling på Amalienborg har min fars kone lavet :)) Lidt sjovt, og Arken er lige ved siden af hvor jeg bor :))

Berit sagde ...

Det ser ellers hyggeligt ud, jeg har også planer om at se dronningens kjoler.

Birgits Puslerier sagde ...

Tillykke med Charlie - fine kjoler så du kørte forbi Middelfart - det må jo være fordi du var for træt? Og nej du kender ikke dem der skal have babysengetøjet :o)Knus :o)