søndag den 15. januar 2012

Update på sylørdag

Jeg fik jo helt som jeg regnede med ikke brug for alt det som jeg havde gjort klar, men sådan er det jo hver gang ;o) men det blev til et par Cupcake grydelapper, mønster købt hos helene juul dem kommer jeg helt sikkert til at lave flere af, jeg synes de er super søde. Vi har jo lige fået nyt køkken og der skal være et strejf af rødt i, så disse  grydelapper vil passe fint ind. 

 Det blev også til et andet par grydelapper, stoffet er noget jeg købte da jeg var i USA i efteråret 2010, der er bageopskrifter på det, så skulle der lige en jordbærtærte på og et på jordbærknapper. så må jeg jo se om jeg kan nænne at bruge de nye grydelapper, de bliver nok ikke brugt til at tage en snavset bradepande ud af ovnen med ;o)
Jeg fik også begyndt på et nyt tæppe til Charlie, i lilla farver som skal passe til hans nye kurv, men det nåede jeg ikke så lang med, men hunden klarer sig nok også uden.

6 kommentarer:

Marlene sagde ...

Fine ting du fik lavet.
De cubcake er søde, selv lavet nogle som ligner lidt.

Marlene

Håndarbejde skal der til sagde ...

Ser rigtig fint ud , nu nåede du vel også at få snakket :-)

Hyggehygge
Marianne

Camilla sagde ...

De ser fine ud begge to. Hvad foer har du brugt til grydelapperne ?

Camilla sagde ...

Tak for din respons på min blog. Jeg kender kun til det med sølv på(Og det er ikke særlig godt nemlig). Kan være jeg må ned til min lokale stofpusher for at spørge :-)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Rigtig fede grydelapper. Passer perfekt til en bageglad pige :-).

Hanne sagde ...

Jeg kan lige forestille mig at I har hygget. Du har da også fået lavet nogen fine ting
Kh hanne