søndag den 11. september 2011

Medallion Quilt

Her er så min blomsterkurv til midten af mit Kim Mclean Quilt, den er stor ca. 50x30 cm, størrelsen fornemmer man jo ikke ved at se dette foto, jeg har da lavet nogle stykker af Bias stripsene, det bliver så ikke lige min yndlingsbeskæftigelse kan jeg roligt sige, nu skal jeg så lige lave en del flere til blomstergrenene i kurven.   Sådan er mønsteret til den færdige  Quilt, som er 86x86 inch, det bliver et kæmpe arb. men jeg kan jo heldigvis også lave andet ind imellem.

8 kommentarer:

Skjold sagde ...

Hvor er det dog smukt.
Et kæmpe arbejde, men sikke et resultat

Camilla sagde ...

Hvor ser det godt ud. Spændende arbejde.

Maria Harrits sagde ...

Nøøj det ser godt
ud!!!

Berit sagde ...

Den er da bare så fin

Helene Juul sagde ...

Wow Hanne. FLOT start! Du er nok beskæftiget et stykke tid med dette tæppe ... og når du er færdig, så har jeg jo flere i samme stil i butikken ;-)

Gitte sagde ...

Hold da op, der bliver noget at se til, men som du selv siger, kan man have flere ting i gang ad gangen

Hanne sagde ...

Det er super flot - og et stort arbejde.
Kh hanne

Rent Bord sagde ...

Det er bare smukt, helt vildt at gå i gang med sådan et stort arbejde. Glæder mig til at følge den.

Kh. Dorthe