fredag den 15. april 2011

Hjemme igen

Så er jeg vel hjemme igen, efter en skøn tur til Paris, vi har fået set en masse og gået en masse også, vi var så fantastisk heldige med vejret masser af sol og forår, bare at se alle træer med blade og blomster og masser af tulipaner, syrener o.a. det er noget som os fra DK trænger til ovenpå den vinter vi har haft og nu begynder vores træer også at få blade så alt også bliver grønt her, så to gange forår...det er bare skønt.
Når man skal på toilet i lufthavnen kan man da ikke være i tvivl om at det er Paris man er på vej til, noget andet end hvide væge og grå døre som man oftest ser, synes lige jeg ville dele disse foto med jer....men jeg syntes nu godt de kunne have haft en lilla skraldepose i spanden ;o)
Her er så mine patchwork indkøb fra Paris, lidt fransk patchworkstof, ud over stof har jeg jo også en svaghed for dåser, denne dåse kunne jeg bare ikke stå for, så den måtte med hjem.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig pæn kagedåse du har købt og pæne lyse stoffer.

Birgits Puslerier sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Birgits Puslerier sagde ...

Det var da noget rædsomt vrøvl jeg havde fået skrevet prøver lige igen. Flotte døre du der har fotograferet. De må åbenbart ikke ha' så meget patchworkstof i Paris :o) det var ikke meget du havde fået købt:o)Eller er du på afvænning?