tirsdag den 11. januar 2011

Jeg kan også lide kaffe

Jeg har også været i butik-himmelblaa i dag da jeg kørte fra job, men desværre mødte jeg hverken lene eller maria der, men måske var det alligevel godt hvis Maria sådan kan lokke en til at få lidt ekstra stoffer med hjem i posen ;o) Men jeg kan nu også godt selv..... jeg skal også have syet puder ( hvornår det så kan blive )


Jeg skulle bare ud at købe 1 m mere af det lyserøde stof jeg skal bruge til min Design Udfordring...som jeg jo er en del bagefter med, og så blev det til et par stofstykker og lidt Kaffe Fasset også.
Today i have been shopping Kaffe Fasset fabric on sale.


4 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

HVor godtfolk er kommer godtfolk til - før eller senere! Sjovt, jeg gik læng rundt med det brune med de tyrkise blomster, men lagde det så tilbage igen! Det havde jeg nemlig ikke nogen bestemt land med... God fornøjelse i aften!

Hanne sagde ...

Jeg ællllsker også Kaffe Fassett stoffer (og garn) - man kan da kun bli´ glad i låget af af se på de farver og motiver.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Sikke lækre kaffe stoffer I alle får købt deovre ved Århus ;-)).

Kari sagde ...

Det ser da ud til at du sagtens kan klare indkøb "uden" Maria.