mandag den 29. november 2010

DU pakke 4

Her kommer så mit bud på pakke 4`s udfordring.
4 stk 6" med runde former
En 12" blok med Diamanter

4 stk 4-pach blokke på 8" Den lyserøde farve er ikke blevet helt så god på billederne, den er lidt mørkere end den er gengivet her.


Jeg har taget en afspadseringsdag i dag, lysten var ikke stor til at komme ud i det snefygning med fare for at komme til at sidde fast et eller andet sted og så kunne jeg jo lige få gjort det sidste færdig til DU for denne måned.
Her er udsigten fra mit syværelse ( eller mangel på samme ) det er sneet helt til. I have made the last of my Design Challence to day.
Staying home in the snowstorm...this is the viuw from my window in the sewing room...only snow.



6 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Skønne blokke. Dem med buer er rigtig sjove!

Skjold sagde ...

Det er nogle bud.
Dem med buede former er da specielt gode.
Dejlig med fridag hvor der kan syes istedet for at sidde fast sneen.

Birgits Puslerier sagde ...

Ja dem med buerne er rigtig søde - ja det er de andre altså også. Rigtig fine farver.

Anonym sagde ...

Dem med buer er de flotteste og rigtig pæne farver

Kari sagde ...

Sikke nogle buer, du har lavet. Super flotte.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Flotte bud på Desing Udfordringen. Jeg har desværre haft lidt sytørke på det sidste, så jeg har intet fået syet. Det kommer!