mandag den 6. september 2010

En lille tyv

Den lille hund stjæler....især hvis det er noget som kan bides i, det er ikke så nemt at have hunden med på syværelset, ikke hvis man vender ryggen til, Charlie havde fået fat i min broderiramme i træ, den var hurtigt bidt i stykker. De sørgelige rester


Her i weekenden er jeg blevet færdig med den sidste af Juli måneds blokke i Sarah`s sampler, så nu må jeg i gang med August måned så jeg kan få indhentet det som jeg er bagud.
The little dog has stolen my embroidery frame and has bidden it in pieces.
The last block from Sarah`s sampler I have been sewn.

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Den lille bandit :-) Kan du ikke beskæftige ham med et kødben når han er med på syværelset ?

Hanne sagde ...

Hvor er det dejligt at der er andre hunde end min Mille der er lidt fræk.... Men hvor ser "Banditten" altså sød ud...

Berit sagde ...

UPS!! Er det en trøst at han har haft det sjovt:)

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Sådan en sjover, blev han så skældt ud! Flot blok du der har lavet.
Inge

Kari sagde ...

Stakkels lille vuffe. Har du overvejet at prøve at give ham mad:-)
Du må give ham noget han MÅ tygge i når I er i syværelset.
Rigtig flot blok.

Jette sagde ...

Sikken en lille frækkert - hvad med en kravlegård til vuffen så du ved hvor du har ham når du syr ;o)