lørdag den 10. april 2010

PRAGUE PATCHWORK MEETING

I denne weekend i Prag er der Patchwork træf....hvor heldig en Patchworker kan man være, når man nu alligevel er her på ferie ;o) jeg havde set det hjemmefra, men godt vi havde PC`en med, for det var nemlig blevet flyttet til et andet Hotel end det først annoncerede, så mens jeg brugte nogle timer der, var Jan i Prag Zoo. Der var lidt trangt i butikkerne, der var mange mennesker ( en del flere mænd end derhjemme når der er Træf)

Her kommer lidt af de udstillede tæpper, der var mange flotte imellem.




















Jeg brugte 1013 kr, og jeg fik virkelig noget for pengene, jeg viser alle godterne når jeg er kommet hjem igen.
Today I have been on Quilting meeting in Prague, here are some of the exhibited things.






4 kommentarer:

Birgits Puslerier sagde ...

Der er sandelig noget at kigge på - de er flotte de tæpper

Berit sagde ...

Hvordan kan man lige være så heldig, at komme til en by, og så er der skisme lige patchwork træf, Dejligt:)

Maria Harrits sagde ...

Så kan det da nærmest ikke blive bedre!

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Ja dit heldige asen, vi andre må "nøjes" med husflidsmessen, flott tæpper du der har set.
Inge