onsdag den 13. januar 2010

2 ½ KG

Her kommer et lille udpluk af de Desserter der kunne vælges imellem på vores ferie det var forskellige ting hver dag, det var sørme svært at forbi gå dem, der var 2 forskellige steder hvor der stod desserter, jeg holdt stand de første dage men måtte så overgi mig, min vægtforøgelse på den uge var 2½ kg, jeg havde skridttæller på hver dag, vi havde gået 123.000 skridt på den uge vi var afsted, det synes jeg er meget godt når vi er på ferie.....hvad havde vægten mon sagt hvis hele ugen var blevet tilbragt i en liggestol.





Some of all the desserts we could choose from on our holliday.


4 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Det ligner jo en drøm! Altså når man elsker kage som jeg!!!!

Skjold sagde ...

Uha, jeg kender det godt.
Jeg har også taget meget på.
Jeg er uvenner med min vægt, så jeg ved endnu ikke hvor meget?
Det er gået galt efter at jeg er stoppet med at ryge.

Berit sagde ...

Uhm! det ser godt ud forståeligt duikke kunne gå forbi

Jette sagde ...

Uha da - godt jeg ikke var med på den ferie så er jeg sikker på at vægten var steget endnu mere ;o)