onsdag den 22. juli 2009

Lidt på turen til Prag

Vi havde besluttet at tage til Prag på ferie i år, det skulle være med tog så vi rigtig kunne slappe af på turen, ofte i ferietiden hænger man jo i kø i Tyskland ofte gennem flere timer, det er en skøn måde at rejse på, det tog 12 1/2 time med et par timers ophold i Berlin, vi fik læst i vores bøger, jeg fik hørt lydbøger og syet samtidig så det var en dejlig afslappende tur, det er ikke sidste gang vi har prøvet det.
Jeg fik gjort lidt forskellige ting klar til turen så jeg havde nok at sy på.
Vi var slet ikke i tvivl da vi passerede grænsen mellem Tyskland og Tjekiet, der er stor forskel på det gamle Østtyskland og Tjekiet, det blev lige pludselig en meget smukkere udsigt fra toget.
Her er lige et par fotos fra toget.




Dette er hvad jeg fik lavet på turen Juni og Juli måneds A Tisket A Tasket, Juli måned Kalender Bom, Symærke til at sy bag på min hemmelighed ( noget tekst dækket...indtil videre ), og en forside til en dækkeserviet....så det var jo også dejligt at få lavet noget af det som jeg var bagefter med. This is what I had sewn on my train trip to Prague, and some pictures taken from the train windows. HH



Ingen kommentarer: